نصب وردپرس روی دایرکت ادمین هاست نت افراز

نصب وردپرس روی دایرکت ادمین نت افراز و همچنین سایر CMS ها مانند سیستم مدیریت محتوای جوملا , پرستاشاپ و … که بر اساس زبان PHP و پایگاه داده ی SQL می باشند امکان پذیر هست. نت افراز به منظور سهولت کاربران برای نصب آسان وردپرس و سایر اسکریپت ها برای دایرکت ادمین خود نرم افزاری اختصاصی طراحی کرده است که با چند کلیک و به سادگی می توان این ابزارها را نصب کرد.

این ماژول در قسمت تنظیمات پیشرفته روی کنترل پنل دایرکت ادمین نت افراز قرار دارد که در شکل زیر مشاهده می کنید . با کلیک بر روی نصب نرم افزارهای مدیریت محتوا لیست CMS های موجود مانند وردپرس و جوملا را خواهید دید.

نصب وردپرس روی هاست نت افراز

با کلیک کردن روی افزونه ی نصب نرم افزارهای مدیریت محتوا برای شما لیست این اسکریپت ها نمایش داده می شود.

نصب وردپرس روی هاست دایرکت ادمین نت افراز

از این قسمت شما می توانید از میان اسکریپت های موجود در لیست مانند وردپرس و جوملا که نسخه های فارسی و انگلیسی هر دو موجود است انتخاب کنید. سیستم از شما می خواهد که محل نصب نرم افزار را بررسی کنید .

نصب وردپرس روی دایرکت ادمین

اطلاعات مورد نیاز برای نصب وردپرس مانند دامنه , پروتکل و مکان نصب نرم افزار و همچنین تنظیمات سایت مانند آدرس ایمیل , نام کاربری و رمز عبور نیز از شما خواسته می شود که می بایست با وارد کردن این اطلاعات فرایند نصب وردپرس را انجام دهید.

نصب وردپرس در هاست دایرکت ادمین نت افراز

نرم افزار اطلاعات وارد شده ی شما را برای بررسی نهایی به شما نشان می دهد که با مشاهده ی موارد ثبت شده با تایید نهایی دستور نصب وردپرس را انجام دهید.

نصب وردپرس بر روی دایرکت ادمین نت افراز

پس از تایید عملیات این افزونه وردپرس را بر روی هاست دایرکت ادمین نت افراز نصب خواهد کرد و اطلاعات لازم و لینک دسترسی به پنل سایت وردپرس شما را نمایش می دهد.

نصب وردپرس روی دایرکت ادمین نت افراز

کدهای تخفیف نت افراز

کد تخفیف نت افراز برای خرید هاست و گواهینامه SSL را از نت افرازی ها دریافت کنید و سرویس های میزبانی وب را ارزان تر تجربه کنید. کدهای تخفیف نت افراز هر کدام به بالاترین میزان 12 درصدی می باشد و تنها یک بار قابل استفاده است. برای استفاده در خرید های بیشتر از سایر کدها استفاده کنید. در صورت نیاز به هر گونه مشاوره جهت خرید هاست یا دریافت کدهای بیشتر می توانید از طریق آدرس ایمیل نت افرازی ها netafraziha@gmail.com و همچنین با حساب کاربری اینستاگرام نت افرازی ها با نام کاربری netafraziha با ما در تماس باشید.

سوالات متداول

کد تخفیف 12 درصدی نت افراز