معرفی افزونه ی مدیریت فایل دایرکت ادمین AxFilePro

کاستی ها و معایب رابط کاربری DirectAdmin نت افراز ایرانیان که شرکتی معتبر در زمینه ی هاست و دامنه و گواهینامه ی SSL می باشد را به طراحی ماژول مدیریت فایل اختصاصی برای کنترل پنل هاستینگ دایرکت ادمین تشویق کرد .

در مقابل کنترل پنل CPanel قرار دارد که متاسفانه سال هاست که به علت تحریم شرکت های ایرانی از ارائه خدمات به کاربران با دامنه های ایران و سرویس های هاستینگ سر باز می زند . از این رو بهینه سازی دایرکت ادمین به نظر مطمئن تر می رسید.

تیم کارشناسی و پشتیبانی نت افراز با استفاده از دانش برنامه نویسی و تجربه ی سال ها ارائه سرویس هاست و دامنه به کاربران گرامی باعث شد که افزونه ی مدیریت فایل AxFilePro را با توجه به نیازهای کاربران طراحی کنند.

تجربه ی کاربری نامطلوبی که مدیریت فایل پیش فرض دایرکت ادمین دارد باعث می شود که خیلی از کاربران و برنامه نویسان وب از هاستینگ های ارائه دهنده ی سرویس های میزبانی با کنترل پنل DirectAdmin خرید نکنند .

مشکل در ویرایش , جستجو و انتقال فایل ها و همچنین ناخوانا بودن سیستم آدرس دهی این کنترل پنل و موارد متعددی که داشت از جمله بزرگ ترین معایبی بود که مشاهده می شد .

از جمله مزایای نرم افزار اختصاصی مدیریت فایل اکس فایل پرو می توان به موارد زیر اشاره کرد :

منوهای دسترسی و ویرایش فایل File Menu :

 

با طراحی منوهای File و Edit بر اساس رابط کاربری استاندارد که به راحتی می توان به فایل ها دسترسی پیدا کرد و آن ها را ویرایش کرد .

دسترسی به فایل و پوشه ها در منوی File :

 

با استفاده از گزینه های New File و New Directory , Upload File و Search می توان فایل و پوشه های جدید ایجاد و آپلود کرد یا به جستجوی فایل ها پرداخت .

منوی Edit به منظور ویرایش فایل ها :

 

با باز کردن منوی ویرایش فایل می توان عملیاتی مانند حذف , انتقال و تغییر نام Delete , Move , Rename را بر روی فایل ها انجام داد .

جستجوی پیشرفته فایل ها :

 

با استفاده از افزونه ی مدیریت فایل Axfilepro می توان جستجوی بر اساس فیلترهای سایز فایل , آخرین زمان تغییر و ایجاد فایل انجام داد .

مدیریت تب های مرورگر :

 

توسط افزونه ی اکس فایل پرو می توان به راحتی پنجره های باز شده توسط مدیریت فایل Axfilepro را کنترل کرد .

 

کدهای تخفیف نت افراز

کد تخفیف نت افراز برای خرید هاست و گواهینامه SSL را از نت افرازی ها دریافت کنید و سرویس های میزبانی وب را ارزان تر تجربه کنید. کدهای تخفیف نت افراز هر کدام به بالاترین میزان 12 درصدی می باشد و تنها یک بار قابل استفاده است. برای استفاده در خرید های بیشتر از سایر کدها استفاده کنید. در صورت نیاز به هر گونه مشاوره جهت خرید هاست یا دریافت کدهای بیشتر می توانید از طریق آدرس ایمیل نت افرازی ها netafraziha@gmail.com و همچنین با حساب کاربری اینستاگرام نت افرازی ها با نام کاربری netafraziha با ما در تماس باشید.

سوالات متداول

کد تخفیف 12 درصدی نت افراز
‫0/5 ‫(0 نظر)